Forum O OTS 75 i 76 Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Przerobiona Mapa YuROTS Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sasuke132




Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 17:06, 28 Cze 2007 Powrót do góry

jest to mapa, która uzywam na moim serwerze. Jest przerobiona w 100% by ME, ale i tak widac ze powstala z YurOTS Map. Jest to moja 1 mapa wiec jeszcze nie rzucalem sie do robienia 100% Map by ME, poniewaz chcialem sie sprawdzic. Mapa jest dosc mocno przerobiona. Ukazywalem ja juz na forum.tibia.org.pl, gdzie uzytkownicy byli z niej zadowoleni- dostalem za nia kilka reputow xD
Nie jest to pierwsza wersja mapy, ale najnowsza. Na samym doile posta jest tabela pokazujaca dodane ulepszenia. Oczywiscie nie wszystkie
Zachecam do testowania i oceniania.

Mapa wgrywa się od 7 do 9 sec. przy aktywnym oknie.

Sama mapka zajmuje 3,03 MB
Z pozostałymi plikami i folderami 6,12 MB (w .rar 817 KB)

TEMPLE pierwszego miasta x=160 y=54 z=7
TEMPLE drugiego miasta x=211 y=190 z=7
TEMPLE rookguardu x=284 y=405 z=7
Link:

Download:
[link widoczny dla zalogowanych]

------------------------------------------------------------------------------------------------------
TABELA ULEPSZEN
-Nowy wygląd miasta
-Nowe miasto na wyspie
-Możliwość stałego zamieszkania w 2 miastach dzieki TEMPLE NPC
-Stadion (not by ME) + areny (bye ME)
-Kosciol (niestety NPC Ksiadz nie dziala)
-Powiekszona lodowa wyspa (o small Yeti Castle)
-Sad i wiezienie glowne (w kazdej celi bed system)
-Male wiezienie w miescie
-Zmienione wyglady niektorych skelpow
-Targ zamiast BAMBOO CAMP
-Nowe domki 100% (robione od fundamentow ;] )
-Nowe domki tunning (zniszczonych kilka powstaly 1 duzy, ladniejszy, uzyteczniejszy)
-Przerobione domki
-Maisto na pustyni ma zupelnie nowy wyglad
-Nowe male expowiska
-Przerobiony statek GH -dodane deop oraz zmieniony wyglad scian
-Minotaur Fortress (forteca minotaurów)
-Rookguard połączony z Mainlandem, przejscie bronione przez Behemonty
-Dodane potwory - wszyscy bossowie real tibi
-Dodane lodowe miasto (Senja rl Tibia)
-Nowe miasto na kanionie (rl Tibii)
-Powiekszone główne miasto
*14 nowych domkow
*5 stoisk sprzedawczych dla graczy
-Dodano Rookguard (forum.tibia.org.pl)
-Wyspa amazonek (lacznik wysp)
-Kolo glownego miasta dodano Dwarf respawn
-1 nowy GH (by ME)
*W tym GH sa 4 roomy, aby wejsc do nich nalezy mec wymagany lvl (bramka lvlowa) w roomach sa skrzynie z nagroda. Czym wyzszy lvl tym lepsza nagroda
-Training room (pod arena walk w miescie glownym)
-Kolo nowego (3-ego) miasta, kilka nowych expowisk
-Nowy monster "Satan"
-Zmieniony respawn (jest rozszadniejszy
-Gdzieniegdzie zmieniony respawn-time
-Poprawione błędy podłoza, dachow itp. (ktore wywodza sie z oryginalnej mapy YurOTS'a)
-Mistic Hero Castle (respawn Mistic Hero i Hero)
-Ancient Helmet Room (komnata gdzie mzemy stworzyc ancient helmet, dziekilaczeniu wszystkich czesci)
-Ze względu na powiekszone miasto, rowniez powiekszylem ZOO


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siwy
Gość





PostWysłany: Pon 7:21, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

nice
Relisek




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: A Possac Bys Nie Chcial ?

PostWysłany: Wto 20:54, 11 Mar 2008 Powrót do góry

Brava Sasu... jutro ci pokaze moja jak dokoncze i sobie ocenisz Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Relisek dnia Wto 20:56, 11 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Starter




Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:13, 09 Wrz 2008 Powrót do góry

Fajna mapa! Widziałem i jestem pod wrażeniem Very Happy , jest THE Best więc gratz za nią, ale mam nie lada problem bo mapa to jeszcze nie wszystko, a ja nie mam silnika sprawnego więc mapa nie odpala Sad . Raz wykombinowałem coś co nie wiem jak sam zrobiłem i odpaliła, ale jak odpalila hah wole nie mówić!!! Połowy stworów nie było a npc znikły! Na początku pomyślałem głupia mapa, ale potem dopiero sie skapłem, że to nie w mapie tkwi problem, tylko w silniku! Szkoda że nie mam sprawnego a tak bym chciał mieć!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość
Gość





PostWysłany: Czw 17:30, 24 Cze 2010 Powrót do góry

Niech ktoś wrzuci to na upload bo link wygasł Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
killerbas0




Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: grajewo

PostWysłany: Pon 14:27, 18 Kwi 2011 Powrót do góry

e jaki to link??????????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)